8 Temmuz 2013 Pazartesi

Fransa Bisiklet Turunda Kaos günü..



Fransa Bisiklet Turu Sky takımının özellikle Porte ve Froome un harika bir çıkış temposu Sky treninin düzgün çalışması sonrası bitmişti..
Başka bloglarda da yazdığım gibi ben bunun bir geri dönüşü olacağını tahmin etmiyordum..Öyle yazdım..
Pazar günü yarışın başlayışı ile kahvemi aldım , yavaş yavaş yerime oturdum..Caner Eler ve İnan Özdemir 'in nefis Fransa Pireneler , oradaki göller ,akarsular ,tarihi yapılar görüntüsü eşliğinde güzel bir sohbet dizinine kendimi bırakıyordum ki olmadı ...Yarış tam bir kaotik düzene girdi .Kaçan kaçana ,kovalayan kovalayana  düşenler kalkanlar derken Sky treni yokkk...Froome tek kalmış gelen vuruyor , giden vuruyor misali bir kör döğüşü..
O kaçacak kaçmadı , bu kaçmaz kaçtı..Quintana hariç kimseden akıl uyumlu bir hareket olmamasına rağmen gün bitti..
Pazartesi tur tatil..
Bütün takımların böyle bir gün nasıl yaşandı ? Biz ne yaptık ? Ne yapmalıydık ? sorularını kendilerine sorup cevap aradıkları bir tatil günü oluyor..
Salı yeni bir Etap ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nefesini Tut, Zaman Duracak!

Nefesini Tut, Zaman Duracak! : Bir başka zamana ait olsa "hee" demekten hoşlanacağın olaylara, senin olan, senden olan, sen olan, ...